Hur jag och Madde delar upp Zola

Tänkte berätta hur jag och Madde "delar" upp Zola.

Jag tycker att det är viktigt att både jag och Madde ska ha Zola lika mycket. Inte bara för att det ska bli rättvist utan mest för att vi delar faktist häst. Vi går på gymnasiet som också tar mycket tid och då är det viktigt att man har tid till skolan med!

Såhär ser veckan ut:

Måndag:
Madde
Tisdag: Madde
Onsdag: Jag och Madde. (Ibland blir det bara en som åker upp)
Torsdag: Jag
Fredag: Jag
Lördag: Madde
Söndag: Jag

Anledningen till att vi inte har varannan dag är för att om det kanske går dåligt på måndagen för Madde ska hon ha möjligheten till att göra det bättre på Tisdagen (fall hon nu vill det) Och vise versa.

På onsdagar ska det egenligen vara den dagen då jag och Madde åker tillsammans upp, dels för att kolla igenom henne, se hur den andra rider och kunna ge tips, och självklart kolla hur Zola rör sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0