Hästparadiset- Molke!

Molke ett rikigt hästparadis! 

Det finns 4stall runt om vårat med max 500m avstånd, så det är verkligen ett hästparadis, det finns alltid ett stall till någon. 

Här står jag med våran stalldör i ryggen, och därframme ser ni Stall- Östergården, det är alltså Sofias stall. Just nu är Sofia inte hemma då hon pluggar på Strömsholm så nu är det Jenny som står det själv. Men sofia kommer hem på helgerna! 
Bredvis Sofias stall är våran paddock så den ligger väldigt nära! 

Gården som ni ser lite längre bort är Bittens gård, kommer inte ihåg vad den heter, vårat stall är med i bild ni ser taket. Så det var två stall av fyra stall. Om jag vänder mig helt om så ser man det tredje stallet, men tyvärr såg man inte det stallet i min mobilkamera, så jag får ta med mig min system kamera så jag kan visa er. 

Det fjärde stallet ligger 45 grader åt höger (så som jag står på bilden) Dit upp är det max 500m syntes inte heller på min mobilkamera. 

Allt som allt finns det väl ungefär 19 olika hästar här om kring molke!
Och det bästa med allt, det är många som kan saker och ting om hästar, så det är bara att fråga runt om man undrar något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0