NYÅRSAFTON = sista inlägget år 2011

Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag, men nu när det är lov gör jag mycket annat än att sitta vid datorn så har helt enkelt inte tid för att blogga. Men jag ska bli bättre!
Idag tidigt åkte jag ut till stallet i minusgrader och sol, det var härligt att få komma ut till stallet verkligen! Jag fixade allt åt Peggy och så, de hade inte börjat smälla raketer ännu så jag gick ut och gick med Peggy i 15 min, allt gick otroligt bra, gjorde lite lydnadsövningar och tempoväxlingar i skritten. Peggy skötte sig utmärkt och hon var glad hela tiden, det är så kul att se henne så framåt och överlycklig när hon får komma ut!! Det är ett tecken på att hon börjar bli helt frisk! :D

Hur gör ni på nyår när dem smäller raketer, osv, hur reagerar era hästar?

Nu är det här sista inlägget för mig detta år, jag har haft ett otrooooligt bra år och 2012 ska bli ännu bättre !

peggy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0