Julaftonsmorgon i Molke!

Idag vid halv 8 bar det ut till stallet för julaftonsritt, gröt, julmys, osv! Både jag, Josse, Sara, Bisse, Marre & Bisses mamma var i stallet, Madde var ju tyvärr inte med eftersom hon är i Norge och firar jul.
Men vi började med den årliga julaftonsritten, men det var bara Sara som red, Bisse valde att gå promenad istället. Peggy är ju skadad, så Josse gick med henne och jag gick med Cimba.
Jag önskar att det hade varit mera snö på marken, det har ju smält pga alla plusgrader..
Men efter det så åt vi gröt alla tillsammans i stallet och bara pratade och hade det allmänt mysigt.
Jag fick även 2 julklappar av Peggy, Josse, Cimba, Marre & kissarna i stallet, öppnade ett utav dem i stallet, fick ett värmespray för håret, blev grymtnöjd! :D

Jag glömde min julklapp till Peggsan hemma så hon får den nästa gång, hihi Peggy är bäst ♥

Hoppas ni alla läsare får en grymt bra julhelg!

GOD JUL PÅ ER ! ♥

peggy
Bjuder på en vinterbild från förra året tror jag det var!



Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh Alicia vilka fina bilder! Saknar dig så jävla mycket och älskar dig gumman! vi måste ses snart!! puss älskling<33333333333333333333

2011-12-28 @ 23:32:45
URL: http://jlandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0