Busig ponny!

Hej på er !

Idag när jag kom till stallet så såg jag att Peggy inte stod i sin lilla hage, utan jag såg bara Emmy där.. Jag blev jätteorolig och sprang ut direkt, då såg jag 3 stora hästar i den stora hagen. Peggy hade smitit från hennes sjukhage, fick panik! Hon vart ju såklart jätteglad att få komma ut och springa och busa lite.. Ringde Josse direkt, för hon var svår att få in, hon drog bara iväg och började busa hela tiden. Men vi fick in henne tillslut, hon haltade inte påvägen in men hon gick konstigt med bakbenen.. Men hon hade inget sår eller något. Så det blev ingen promenad för mig & Peggy idag, och hon kommer även få boxvila imorgon bara för att hon sprungit och busat så mycket idag som hon inte fick göra. Lilla busponny!
Pysslade om henne och fixade allt åt henne, hoppas det inte skadan blev värre för att hon rymde bara..


Hjärtat ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0