Bisse borta

Ja nu sitter Bisse på planet till egyptien så det är bara jag som har hand om henne de här två vecnorna innan jag reser till norge :P. Det är inte det bästa tillfälet för mig att Bisse åker iväg då jag har massa plugg nu inan jul. JAg vet att jag inte ska klaga det är väldigt många som sköter sin/sina hästar varje dag och lyckas med skolan. Men är man bortskämd att dela sin häst med sin syster så blir det lite jobbigt haha.
I går så skulle jag öva på inkall men gick inte bra då Zola gick till min kompis hela tiden som va med. Hon rent av sket i mig haha. I dag ska jag gå en promenad med henne så det blir en vilodag för fröken i dag. Fick reda på att jag kommer att sluta så att jag komemr hem till två så jag kanske hinner med att rida Boss i dag vem vet? Har inte ridit honom på två veckor! 

En väldigt gammal bild på Zola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0