2 dagar kvar

Idag hade jag hand om Peggy först, fixade allt och pysslade sedan med finaste hästen, så mysig såå! Det är bara två dagar kvar nu tills vetrinären kommer, hoppas verkligen på att hon blir frisk nu. Saknar så otroligt mycket att få rida henne, uppleva alla underbara ridturer med världens bästa ponny. ♥

Sedan hade jag Emmy också, allt var redan fixat till henne som Sara gjort, så tog in henne direkt och borstade henne. Tänkte först rida ut, men hade ingen att rida ut med för Madde skulle gå en liten promenad bara. Så jag red i paddocken istället, red barbacka. I skritten arbetade jag henne mycket i formen, gjorde mycket övningar så hon skulle lyssna bara på min röst. Gjorde samma sak i traven. Jag fick henne faktist att lyssna väldigt bra, det var ibland hon inte reagerade direkt, men jag tycker hon skötte sig otroligt bra ! :)


Åh, jag är så otroligt glad att jag har denna fina häst, du gör mig stark ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0