EMMY FRI TILLS TORSDAG !



om ni undrar varför emmy inte står i hagen mer är för att hon är på läger med Alicia och gänget. dom har något ponny eller barnläger som emmy ställer upp i. det är i beckershov, ska hälsa på henne senare idag !

eftersom jag saknar min lilla filur redan, så jag har inte emmy något. känns skönt men ändå inte. men jag har då lilla isola på tisdag och ridskolan på torsdag, men annars är jag häst fri. lite semester vid andra ord och när emmy kommer hem så åkte jag bort så alicia ska hjälpa mig då med, fast då är emmy hemma igen.

tror att lilla peggy saknar henne väldigt mycket ! lika mycket som emmy saknar henne. men iaf så nu vet ni lite vart min lilla kråka är, eftersom ni får aldrig tro att jag kommer ge bort emmy eller sälja henne. hon kommer finnas i mitt liv så länge hon lever. det är en sak som är säker !

men nu tänkte jag krypa ner i sängen igen, vaknade lite hastigt förut, fick något ryck, så då vart det datorn i en timma, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0