Stalljouren inte så pigg!

Känner mig jätte trött, även fall jag gick och la mig tidigt igår. Imorse var jag också super trött. Vilket jag aldrig brukar vara. Brukar bli pigg när jag kommer till stallet! Men inte idag inte! 

Tror att jag håller på att dra på mig något, har varit trött och haft halsont ett tag nu! 

Hur som, stalljouren gick jätte bra, gick snabbt med, inget krångel. Och jag fick fylla på tre hela vattendunkar på 1 timme, gisses vad hästarna var törstiga, även fall de hade vatten i boxen... 
Aja, blir väl en kedjereaktion när en häst dricker ska alla göra det! (: 

Snart ska jag och Andreas åka in och kolla på Team Gabriel från körslaget (yes yes yes, kören kommer från våran stad!) 

Sen får vi se hur det blir med stallet igen, ska i varje fall åka upp och ta in henne, och massera henne lite. Märkte att hon var lite mer spänd i höger rygghalva! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0