ÖSTNYTT & SVERIGES RADIO PÅ SAMMA DAG

Hej!
Har inte bloggat på ett par dagar, sorry... men jag har inte haft tid helt enkelt!
Men i söndags var jag hos Peggy, det blev en ridpass på gärdet, det kändes bra! Gjorde ingenting speciellt, men jag höll mig mycket på en volt, i galoppen var hon väldigt pigg, det kändes bra! =)
I måndags flöt skolan på snabbt, bio, en håltimme och en lektion. Efter skolan mötte jag mina vänner ebba och rebecca på stan, jag fick med mig en ring hem, mycket nöjd!
Efter skolan i tisdags åkte jag ut till Beckershof med 3 vänner, och vi sov i min kompis hotell över natten eftersom vi var lediga från skolan igår, så på onsdagen var jag i Beckershof hela dagen och sen kollade jag på min brors föreställning, han var duktig! :D

Men nu drar jag på samtal, sen vidare till Peggy!

BTW, i skolan blev jag och mina vänner interjuvade av östnytt och sveriges radio eftersom min klass skickade in ett brev till kommunen om skolan och det hamnade i tidningen idag, så kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0