INGVALDSTORP

Igår red jag lektion på ridskolan, red en d-ponny vid namn Kiwi och det stog hoppning på schemet också. Jag går i hoppgrupp, så det är därför vi hoppar mer.
Vi hade en hoppövning med 3 hinder på mederlinjen, då skulle man hoppa som en åtta på dem 3 hindrerna. Det gick lite segt i början, men sen gick det otroligt bra och jag är väldigt nöjd över Kiwi! =)
Josse, Madde & Bisse var även och kollade på mig, det var kul!

Idag så åkte jag, Josse, Bisse, Madde & Andreas till hästbutiken i Ingvaldstorp. Det fanns väldigt mycket bra och fina saker till både häst & ryttare där, men jag fick med mig ett par ridstrumpor hem! :)
Tack för att jag fick följa med, det var otroligt kul! :D



¨
Kiwi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0