DAGARNA FLYGER FÖRBI..

igår så körde jag min lilla skrutt (Emmy), Alica hängde med och red ut på Peggy, det var super mysigt !
alica fick känna på och köra min lilla skrutt, då fick en liten tjej vid namn Karin hänga med bredvid Alicia. det gick jätte bra för dom där i vagnen, jag gick då bredvid och höll i Peggy. vi red då till min pappa som bor i målke och tillbaka, det var perfekt väder så jag hade på mig shorts och en t-shirt, fick lite färg efter turen !
idag så ska jag då ut till Isola och sen ska jag till Målke och rida ut med Josse, det var ett tag sen. Men hon fyller ju då år så en bra födelsedags ridtur skadar ju aldrig ! men nu kommer mamma om en liten stund så då ska jag ut, ska vi se hur det här kommer gå.
sommaren är här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0