Josefine

josse

Namn: Josefine Dahlqvist
Född: 26 april 1993
Djur: Peggy, Ts Cimba, stallkatterna

Hej, Jag heter Josefine Dahlqvist och det är jag som bor och äger gården här (eller ja, mina föräldrar) Vi flyttade hit den 22 september 2006.

Jag går Handel på lindengymnasiet i 2:an vilket jag trivs väldigt bra med! På fritiden har jag mina hästar att ta hand om men även vara med mina kompisar. På helger är det fester som gäller, det tycker jag om eftersom jag är väldigt social av mig och älskar att träffa folk.

På hästsidan just nu är det bara hobbyridning på min lilla Peggy som jag även har medryttare till för att hinna med allt :) Cimba är det inridning som gäller och det går riktigt bra faktiskt! :D

mer info kommer.... ;)
om oss i stallet
jlogga

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan på dig, bara din unga moster som stör lite :)
Tycker ni har gjort bloggen bra. Tack för senast, var kul att komma iväg med hästen till erat underbar ställe :).
Lägg till ridtravare.se på länkarna, e ju bra för oss som äger o älskar travisar.
Ha de gött, många kramar Linda

2007-08-23 @ 14:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0