Beatrice

(Bild på mig och Zola 2010)

Mitt namn är Beatrice och just nu har jag en foderhäst vid namn Chummy Bank som är ett engelskt fullblod på 11år, Chummy är utbildad till och med medelsvår dressyr! 

Mina ambitioner just nu är att komma igång och börja träna, och kanske till och med komma ut på tävlingsbanorna till hösten! 

Tidigare var jag en av ägarna till Big Lady Zola, henne kan ni läsa om under hennes flik som finns kvar här på bloggen. Tyvärr fick vi ta bort henne pga en tids sjukdom. Hon blev 20år och hon var av rasen Svenska varmblodstravare. Jag och min syster fick henne gratis och vi utbildade henne tillsammans till ridhäst. 

Jag lever efter mottot: Kunskap är inte svårt att bära, det mottot har jag fått efter en väldigt klok människa som bloggvärlden kallar Q. 



 

Trackback
RSS 2.0