RIDTUREN IGÅR

Igår red jag & Peggy "Åsen" tillsammans med Wilma & Darcy. Det tog 1 timme och 20 minuter, vi red alltså en längre runda än vanligt. Eftersom jag oftast inte brukar ha någon att rida med så brukar jag aldrig rida längre ridvägar för jag vill inte göra det ensam. Men nu när det är sportlov så är det lättare att kunna rida tillsammans med någon eftersom man är ledig, så jag och Wilma bestämde oss för att rida tillsammans. Det var verkligen hur kul som helst när jag både hade sällskap och fick rida en lång ridtur i skogen.
 
Peggy var hur pigg som helst så jag fick knappt stopp på henne i galoppen, men jag kunde inte låta bli att låta henne få springa för hon tyckte det var så otroligt kul och man såg verkligen att hon älskade det. Jag blir så himla glad av att se Peggy så lycklig. Allt gick så bra, både jag och Peggy hade väldigt roligt.
 
Bäst är hon ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0