ONSDAG 12 FEBRUARI

Den här dagen har både vart bra och dålig, på grund av lite olika anledningar. Slutade skolan runt ett i allafall, direkt när jag kom hem så hoppade jag i stallkläderna för att åka ut till stallet.
Världens bästa plats att vara på efter en dag med blandade känslor, helt klart.
 
Idag gick jag en lugn promenad med Peggy i endast skritt. Det tog cirka 40-45 minuter, men det blev lite pauser då och då för att jag skulle ta bilder haha. Peggy var väldigt seg och trött idag. Det kan bero på att vi gick en promenad, hon brukar lätt bli seg då. Men annars gick allt väldigt bra!
 
Nu ska jag fortsätta plugga och kolla på världens bästa serie!

Världens finaste ponny ♡
 
Bild 1: Från idag på gärdet
Bild 2: Från förra veckan i hagen
Bild 3: Från idag på vägen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0