Löshoppning nr. 2

Gloria har löshoppats för andra gången i sitt liv. Det var inte meningen faktiskt utan hon skulle få vara på ridbanan som sällskap till Chummy när han löshoppades, men det tyckte inte hon!
 
Gloria och Chummy satte av i galopp över de små studshindrerna och Gloria tyckte det var skitkul så hon fortsatte varv efter varv trots mina försök att få stopp på henne... Fick tillslut henne att stanna så jag tog ut henne från ridbanan och lät henne beta gräs istället. Men hon var riktigt duktig måste jag säga! Och kul tyckte hon det var!!!  Synd för henne att jag är dressyrinriktad ;) hehe
 
Hann inte ta några bilder eftersom det inte var meningen så ni får en bild från förra löshoppningen :)

Kommentarer
Postat av: My

Söt bild!
-
Var gärna med i Veckans blogg!
LÄNK: http://myheltenkelt.blogg.se/2013/may/veckans-blogg-v19-ny-omgang-2.html#comment

2013-05-13 @ 15:15:12
URL: http://myheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0