Gloria besök

Allt är bra med Gloria borta på betet, jag åker ut ungefär 3-4 gånger i veckan för att pussa och gosa med henne :) Var ute idag och borstade lite på henne, hon var ganska lerig på benen. När jag åker ut så parkerar jag bilen vid ingången där de släpptes in och sedan går jag i deras stora hage tills jag hittar dem ;) Idag var de bara 5min gångväg bort så det var skönt :)
 
Har alltid med mig en hovkrats och sårspray när jag går i hagen. De får lätt lite skrapsår här och där så därför tycker jag det är bra att ta med sårsprayen, hovkratsen tar jag med för att kratsa hennes hovar (såklart), tycker det är bra att kolla igenom dem så hon inte har råkat få in något i hoven. Visiterar igenom henne och sedan får hon lite mat :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0